Alle voorzieningen binnen handbereik

De Mariakerk ligt aan het Warandeplein aan de oostzijde van het centrum van Valkenswaard. Alle dagelijkse voorzieningen plus de gezellige markt vind je er op loopafstand. Hoe fijn is dat? Goed om te weten; letterlijk om de hoek – aan de Leenderweg – ligt de Jumbo supermarkt. Diezelfde weg brengt bewoners en bezoekers snel naar de A2 bij Leende of richting Eindhoven en verder.

Kijk, dat is nou Valkenswaard!

In de buurt van Mariakerk vind je alles wat je nodig hebt. Van leuke winkels, gezellige restaurants en café’s tot basisscholen, groene parken, relaxte recreatiegebieden, culturele hotspots en sportfaciliteiten. Kortom, Mariakerk is de perfecte plek voor iedereen die het beste van twee werelden zoekt: de dynamiek van de stad op een steenworp afstand gecombineerd met een vleugje natuur om de hoek. De sfeer van een levendige, stedelijke omgeving waar alles binnen handbereik is.